فراخوان مسابقه ملی نقاشی "شکوه انقلاب" منتشر شد
فراخوان مسابقه ملي نقاشي "شکوه انقلاب" منتشر شد
قابل توجه بچه های مسجد استان تهران؛

فراخوان مسابقه ملی نقاشی "شکوه انقلاب" منتشر شد

فراخوان مسابقه نقاشي "شکوه انقلاب" به مناسبت چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي توسط کانون تخصصي هنر هاي تجسمي انصارالحجه (عج) شميل هرمزگان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 44288 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

ستاد فهما تهران، فراخوان مسابقه نقاشی "شکوه انقلاب" به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط کانون تخصصی هنر های تجسمی انصارالحجه (عج) شمیل هرمزگان برگزار می شود.

لازم به ذکر است این مسابقه با موضوعات انقلاب اسلامی، ورود حضرت امام خمینی (ره) و کودکان و انقلاب اسلامی در گروه های سنی 5 تا 8 سال و 9 تا 12 سال برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، آثار باید بیانگر موضوع مسابقه باشد، تکنیک نقاشی آزاد می باشد (مداد رنگی، گواش ....)، اثر در برگه A4 به صورت اسکن شده یا عکس با کیفیت ارسال شود و اثر به همراه مشخصات کامل و کدملی ارسال شود.

به نفرات اول هر گروه سنی مبلغ یک میلیون تومان، به نفرات دوم هر گروه سنی مبلغ هفتصد هزار تومان، به نفرات سوم هر گروه سنی مبلغ پانصد هزار تومان و 22 کارت هدیه دویست هزار تومانی اهدا خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا 20 بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پیام رسان های داخلی ایتا و روبیکا به شماره تلفن09176476165 ارسال کنند.

پایان پیام/